ΑΣΚΗΣΗ ΠΟΥ ΕΒΑΛΑ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΟΥ ΣΕ ΑΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΤΟ ΤΕΣΤ

Re: ΑΣΚΗΣΗ ΠΟΥ ΕΒΑΛΑ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΟΥ ΣΕ ΑΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΤΟ ΤΕΣ

Δημοσίευσηαπό mathxl » 17 Φεβ 2018, 01:12

Καλό βράδυ!

georgeddod8 έγραψε:Καλησπέρα σε όλους σας. Σας ευχαριστώ για τις χρήσιμες συμβουλές σας και εσένα Κώστα και εσένα Βασίλη. Όπως εχω γράψει σε προσωπικό μήνυμα στον Κώστα , είμαι " νέος " στο επάγγελμα. Αλλα με τις συμβουλές και σιγά σιγά με την πάροδο του χρόνου πιστεύω θα βελτιώνομαι. Άλλωστε όλοι ξεκινάμε απο το 0 και φτάνουμε στην κορυφή έτσι δεν είναι;;
Πολύ καλή η σκέψη σου Βασίλη!

Εφόσον υπάρχει μεράκι η βελτίωση είναι σίγουρη.

Ο Κώστας με βάση την άσκηση που πρότεινες έκανε ένα ωραίο θέμα. Ας μου επιτραπεί να προσθέσω ένα λιθαράκι ακόμα.


Έστω η συνάρτηση για την οποία ισχύει: και η συνάρτηση
    α. Να δείξετε ότι η δεν μπορεί να είναι γνησίως μονότονη.
    β. Να βρείτε το πεδίο ορισμού της συνάρτησης
    γ. Αν οι είναι συνεχείς στο να δείξετε ότι η είναι συνεχής στο
    δ. Αν η είναι συνεχής στο και παραγωγίσιμη στο τότε
    - να δείξετε ότι η γραφική παράσταση της συνάρτησης έχει τουλάχιστον μια οριζόντια χορδή με μήκος 1 μονάδα
    - να δείξετε ότι υπάρχει τέτοιο ώστε:
    ε. Αν η είναι συνεχής στο και έχει ελάχιστο στο να δείξετε ότι υπάρχει τέτοιο ώστε
mathxl
 
Δημοσιεύσεις: 362
Εγγραφή: 23 Αύγ 2014, 15:31

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Γ΄ Λυκείου

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες