Οδηγία του ΙΕΠ: 18-03-2016

Re: Οδηγία του ΙΕΠ: 18-03-2016

Δημοσίευσηαπό mathxl » 20 Μαρ 2016, 01:47

Εκτιμώ ότι δεν θα υπάρξουν τέτοια θέματα ούτε και βαθμολογητές με σώας τα φρένας που θα τιμωρήσουν σωστά μαθηματικά ( προσωπικά θα δώσω όλα τα μόρια, αν και όπως είπα δεν πιστεύω ότι θα χρειαστεί). Αυτό που θέλω να τονίσω είναι άλλο...
Ελπίζω να επιστρέψουν στην ύλη η συνάρτηση ολοκλήρωμα....το αόριστο ολοκλήρωμα....οι μιγαδικοί στην β λυκείου ως τέταρτο κεφάλαιο αντί της θεωρίας αριθμών και η κατεύθυνση στην β να είναι ΤΕΤΡΑΩΡΗ εβδομαδιαίως....ελπίζω η β να δίνει πανελλήνιες όπως παλαιότερα ώστε να αναστηθεί η γεωμετρία....δεν ξέρω τι μπορεί να γίνει για να αναστηθεί η στατιστική γιατί φέτος την σκότωσαν και αυτή....φτάνει πια η υποβάθμιση του μαθήματος...κόψιμο ωρών-ύλης και έμμεση κατάργηση μαθημάτων (νεκρά μαθήματα τα: μαθηματικά κατεύθυνσης β λυκείου, γεωμετρίες, στατιστική και πιθανότητες).
Να ξαναγράψω ότι όταν ο εξεταστής κάνει κατάχρηση ενός θεωρήματος δεν σημαίνει ότι φταίει το θεώρημα...εδώ είναι το φάουλ το οποίο αγγίζει η συγκεκριμένη οδηγία...επιτέλους ας γίνεται σωστή επιλογή εξεταστών αλλά και θεμάτων!
mathxl
 
Δημοσιεύσεις: 362
Εγγραφή: 23 Αύγ 2014, 15:31

Re: Οδηγία του ΙΕΠ: 18-03-2016

Δημοσίευσηαπό nikoszan » 20 Μαρ 2016, 02:47

ΒΑΣΙΛΗ ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΘΕΩΡΗΣΕΙ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΕΣ ΤΕΤΟΙΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΑ ΠΕΡΑΣΜΕΝΑ ΕΦΟΣΟΝ ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΘΕΩΡΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΥΛΗ.ΟΜΩΣ ΤΙ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΑΝ ΤΟ ΠΡΟΦΑΝΕΣ ΠΑΥΕΙ ΝΑ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΩΣ ΤΕΤΟΙΟ , ΟΤΑΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΠΡΑΞΟΥΝ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΚΑΙ ΑΣ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΣΤΟ ΠΑΡΑ ΠΕΝΤΕ .ΚΑΤΑΝΤΙΑ!!!
nikoszan
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 12 Οκτ 2015, 22:00

Re: Οδηγία του ΙΕΠ: 18-03-2016

Δημοσίευσηαπό Κώστας Σερίφης » 20 Μαρ 2016, 21:36

mathxl έγραψε:Να ξαναγράψω ότι όταν ο εξεταστής κάνει κατάχρηση ενός θεωρήματος δεν σημαίνει ότι φταίει το θεώρημα...εδώ είναι το φάουλ το οποίο αγγίζει η συγκεκριμένη οδηγία...επιτέλους ας γίνεται σωστή επιλογή εξεταστών αλλά και θεμάτων!


Ακριβώς αυτή είναι η αλήθεια.

Αν έπρεπε να δοθεί κάποια οδηγία, από το ΙΕΠ, αυτή θα έπρεπε να δοθεί προς τους εξεταστές και, φυσικά, όχι προς τους εξεταζόμενους. Δεδομένου ότι συμβαίνει το αντίστροφο, είναι παραλογισμός, Και, εντάξει, το να βλέπεις τον παραλογισμό στους πολιτικούς μας είναι κάτι που μπορείς να το δικαιολογήσεις: ανθρώπινο θα πεις! Αυτός όμως που καλείται να υπηρετήσει την επιστήμη του λογικού και το κάνει με πρακτικές με τις οποίες έχει να κάνει η επιστήμη της ψυχανάλυσης, είναι αδικαιολόγητο.

Οι υπεύθυνοι στο ΙΕΠ θα πρέπει να καταλάβουν κάτι απλό: Αυτό που θα διδάξουμε στα παιδιά του Λυκείου είναι αυτό που μας επιβάλλει να διδάξουμε το οικοδόμημα της Λυκειακής εκπαίδευσης, το οποίο είναι στηριγμένο στις Πανελλαδικές εξετάσεις. Αυτό που θα εξεταστεί, στις εξετάσεις αυτές, είναι το σημαντικό για τους μαθητές μας και τους γονείς τους. Το αν θα μάθουν Μαθηματικά ή όχι λίγο τους ενδιαφέρει: το σημαντικό είναι να γράψουν καλά στις εξετάσεις - αυτό θεωρείται ότι καθορίζει την ίδια τους τη ζωή. Έτσι, αν τα θέματα των εξετάσεων έχουν να κάνουν με την κάθε λεπτομέρεια του θεωρήματος μέσης τιμής, της διαφορικής εξίσωσης, της συνάρτησης ολοκλήρωμα τι θα συμβεί; Τα παιδιά θα αναζητήσουν τρόπους για να καλύψουν τα απαιτούμενα. Βιβλία, Φροντιστήρια, Ιδιαίτερα,... Ένα εξαντλητικό εικοσιτετράωρο χωρίς ανάσα, χωρίς ουσία.
Από τη μεριά τους οι θεματοδότες είναι εγκλωβισμένοι στον φαύλο κύκλο: Πρέπει να βάλουν αυτά τα θέματα γιατί σ' αυτά έχουν εντρυφήσει οι μαθητές! Επιπλέον, θέλοντας να πρωτοτυπήσουν κάνουν τα θέματα κατά τι πιο πολύπλοκα από τα προηγούμενα, παραμένοντας στο ίδιο πλαίσιο ανοησίας.

Μια συμβουλή για τους θεματοδότες: Κάνετε τα θέματα απλά. Ζητήστε από τους μαθητές μας να βρουν ένα πεδίο ορισμού, να κάνουν τη γραφική παράσταση μιας συνάρτησης, να λύσουν ένα πρόβλημα - ένα απλό πρόβλημα χωρίς ευφυή μυρμήγκια. Υπάρχουν απλά θέματα - βρείτε τα -, που μπορούν να εξετάσουν σωστά τη γνώση των μαθηματικών και επιπλέον, να μα δοθεί η δυνατότητα να διδάξουμε στα παιδιά τα Μαθηματικά όπως πρέπει να διδάσκονται και όπως πραγματικά τα χρειάζονται στη ζωή τους.

Το έργο του ανθρώπου που καλείται να βάλει τα θέματα στις πανελλαδικές είναι η βάση της εκπαίδευσης στο Λύκειο. Όποιος δεν το έχει καταλάβει αυτό πιθανότατα ζει σε άλλη χώρα.
Άβαταρ μέλους
Κώστας Σερίφης
Διαχειριστής
 
Δημοσιεύσεις: 120
Εγγραφή: 20 Ιαν 2011, 18:22
Τοποθεσία: 43060 Μουζάκι Καρδίτσας

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Γ΄ Λυκείου

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης